Raptr Gamercard

Monday, January 7, 2013

Recensioner

Tjena!

Jag hade tänkt lägga upp lite recensioner på olika spel jag har lirat. Ska bara dra en kort förklaring över mitt "betygs system". Jag har inget. Jag har börjat bli mer och mer trött på recensioner som i princip bara innehåller massa dravvel och sedan slänger in en siffra som egentligen inte visar på någonting.

Därför ska mitt system baseras på om jag skulle rekommendera spelet eller inte. Enkelt. Jag menar ett spel är väl ett bra spel eller så är det inte ett bra spel!

Jag kommer även gå över grafik, ljud, spelkänsla, atmosfär, inlevelse etc. Sen om det är relevant för spelglädjen eller inte återstår att se.

Klarade Peka-klicka spelet Primordia igår så jag drar nog upp en liten recension av det snart.

Word.

No comments:

Post a Comment